FinaWin® PERSONĀLDAĻA – personāla vadības sistēma, kurā tiek uzkrāta darbinieku personīgā informācija, darba attiecības un visu nepieciešamo dokumentu veidi.
Personāla vadības sistēma - GALVENĀS FUNKCIJAS:
- personāla vadības sistēma dod iespēju sistematizēti un pārskatāmi uzkrāt darbinieku personīgo informāciju, atlasīt nepieciešamos datus pēc dažādiem kritērijiem, kā arī darbinieku personas kartiņu uzturēšana
- amatu vienību saraksts - vakanto un aizņemto darba vietu uzskaite, amata minimālās un maksimālās algas, amata saimes un līmeņa noteikšana
- prombūtnes un komandējumu uzskaite
- personāla apmācību un kursu, kā arī to izmaksu uzskaite un kontrole
- darbinieka darba novērtējums un kvalifikācijas noteikšana
- atzinību un sūdzību, sodu uzskaite
- papildus labumu uzskaite
- automatizēta dažādu veidu izziņu un iesniegumu izveide un uzskaite
- iespēja veidot un izdrukāt visu veidu atskaites, tai skaitā amatu sarakstu, kā arī rīkojumus, līgumus u.c. dokumentus pēc sagatavotiem šabloniem
- iespēja vienā dokumentā veidot rīkojumu par vairākiem darbiniekiem
- automātiska atvaļinājuma sadalīšana pa periodiem
- i-atvaļinājumu plānošana – iespēja darbiniekiem norādīt sava plānotā atvaļinājuma laiku un ilgumu, izmantojot internetu. Savadītos atvaļinājuma plānus automātiski var apskatīt un koriģēt programmā gan grafika veidā par visu personālu, gan par katru darbinieku individuāli. Turklāt lietotāju tiesības var ierobežot, lai konkrētam lietotājam būtu pieejama tikai viņam domātā informācija.
- sasaiste ar Algu moduli – ievadot Personāldaļas modulī rīkojumu, tā dati automātiski ir pieejami Algas modulī, līdz ar to tie nav jāievada otrreiz
- sasaiste ar WEB HR (Self-service) pašapkalpošanās sistēmu – darbinieki veic atvaļinājuma, personīgo datu maiņas vai komandējuma pieteikumu pašapkalpošanās sistēmā WEB HR, pieteikuma dati automātiski ir pieejami Personāldaļas modulī
- iespēja veidot vairākas, savā starpā neatkarīgas datu bāzes ar iespēju pārslēgties starp tām
- automātiska rīkojumu sasaiste ar darbiniekiem
- potenciālu darbinieku (kandidātu) datu pārvaldīšana - pieteikumu darbam, anketas, CV, motivācijas vēstules
- lietvedības opcija - iespēja ierakstiem datu bāzē pievienot un saglabāt ar tiem saistītus dokumentus (pdf, doc, jpg u.c.), tādējādi visi dokumenti atrodas vienkopus un ir ērti atrodami un apskatāmi
- notikumu monitors, ar kura palīdzību lietotāji var sekot līdzi visām datu izmaiņām, kas veiktas konkrētajā dokumentā, kā arī katra konkrētā lietotāja veiktajām izmaiņām, kā arī ievadīt lietotāju interesējošus notikumus un vienmēr būt informētiem par tiem
- iespēja ierobežot lietotāju tiesības, lai konkrētam lietotājam būtu pieejama tikai viņam paredzēta informācija
- integrēts e-paraksts
Detalizētu informāciju par FinaWin® Personāldaļas moduli Jūs variet iegūt, zvanot vai rakstot mums uz e-pastu, kā arī piesakoties bezmaksas konsultācijai un programmas demonstrācijai.
Klientu atsauksmes
"FinaWin Algas modulis ir ļoti ērts, saprotams un elastīgs.Savlaicīgi tiek veikti programmatūras pielāgojumi, kas saistīti ar izmaiņām likumdošanā.Apkalpošana...
Irina Štromberga
SIA “RIMI LATVIA” algu grāmatvede
“SIA “SolCraft” speciālisti uzklausa mūsu priekšlikumus un tos sekmīgi ietver esošajā programmā. Savlaicīgi tiek veikti labojumi, kas saistīti ar izmaiņām...
Aleksandrs Kalniņš
SIA,,RE&RE" valdes loceklis
“Kopīgi īstenojot projektus, SIA “Krūza” pārliecinājās, ka SIA “SolCraft” speciālisti izrāda iniciatīvu, apzina klienta vajadzības, un piedāvā optimizētus un...
Jurijs Sasko
SIA “Krūza” valdes priekšsēdētājs
"SIA SolCraft izprot mūsu kā sava klienta vajadzības, sniedzot kvalitatīvus un profesionālus pakalpojumus. Viens no būtiskākajiem faktoriem, kāpēc...
Uldis Kvants
SIA "Beatus" valdes priekšsēdētājs
"Sadarbība ar "SIA Solcraft" ļauj mūsu uzņēmumam strādāt nākotnē, uzlabojot grāmatvedības un kontroles pakalpojumu servisu, jo apkalpojamo objektu daudz un...
Guntis Osis
SIA “Balt Aliance” valdes loceklis
Visas atsauksmes