i-SelfService - darbinieku pašapkalpošanās sistēma

i-SelfService

i-SelfService - darbinieku pašapkalpošanās sistēma. Darbinieku pašapkalpošanās sistēma ir pieejama visiem uzņēmuma darbiniekiem caur Internet pārlūkprogrammām un tā ir tieši sasaistīta ar FW Alga un FW Personāldaļa moduļiem. Darbinieku pašapkalpošanās sistēma būtiski atvieglo dzīvi gan uzņēmuma vadībai, gan personāldaļai/grāmatvedībai, gan visiem darbiniekiem. Jo tiek ievērojami paātrināta informācijas apmaiņa starp uzņēmuma vadību, darbiniekiem un personāldaļu / grāmatvedību, kā arī visu attiecīgu dokumentu noformēšana.

Apzinoties, ka katrā uzņēmumā ir dažādi iekšējie procesi un darba kārtība, darbinieku pašapkalpošanās sistēmu ir ērti pielāgot katra klienta vajadzībām, mainot gan sistēmas vizuālo dizainu (krāsas, logotips, attēli), gan pieejamo pieteikumu veidus (tiek skaņoti pēc katra klienta individuālajām prasībām).

Darbiniekam
  • tiek savlaicīgi un precīzi informēti par visām uzņēmuma notikumiem, var apskatīt savu personīgo informāciju un ļoti vienkārši pieteikt šīs informācijas labojumus vai papildinājumus: izglītībā, adreses, telefonus, par nodokļu atvieglojumiem utt.
  • var arī pieteikt jebkurā laikā un no jebkuras vietas atvilinājumus, ieteikumus vadībai, izziņas valsts iestādēm, pabalstus utt.
  • sekot līdzi viņu pieteikumu apstiprināšanas gaitai, kā arī saņemt atteikumu ar pamatojumu
  • apskatīt pilnu informāciju par aprēķinātam un izmaksātām algām, atvaļinājumiem utt.
  • katrā programmas logā ir īsa pamācība, kā ar to rīkoties.
Grāmatvedībai/Personāldaļai
  • visa darbiniekiem paredzēta informācija ir viņiem pieejama, nevajag katram mutiski skaidrot, darbinieki paši ievada rīkojumu noformēšanai nepieciešamo informāciju un paši to uzreiz akceptē. Kļūdu iespējamība ir minimizēta, jo visur kur ir iespējams tiek pielietoti attiecīgi katalogi, vai formulējumu sagataves
  • visi rīkojumi un citi dokumenti tiek noformēti automātiski, no programmas logiem ievadītas informācijas un stājās spēkā automātiski pēc pēdējā akcepta saņemšanas ( no vadības, personāldaļas/grāmatvedības puses)
  • vadītāju un citu darbinieku parakstu vākšana atkrīt, jo ir elektroniskais paraksts caur Internet
  • var ātri pārraudzīt visu uzņēmuma dokumentāciju par personāllietām, vai veikt visādā veidā analīzes un atskaites
Vadībai:
  • būtiski tiek paātrināta un atvieglināta dokumentu noformēšana – katram vadītājam izskatīšanai paredzētie dokumenti tiek saņemti uz mobiliem smartfoniem, tur arī apskatīti un parakstīti, vai anulēti,
  • struktūrvienību vadītājiem iespēja pieteikt darbinieku (vai darbinieku sarakstu) uz prēmijām, pārcelšanām, pabalstiem, utt.; sekojot līdzi šo dokumentu tālākai izskatīšanas gaitai.
  • ātri un efektīvi veicināt personālpolitikas izmaiņas, pārskaņojot attiecīgas funkcijas programmā; darbinieki saņemot par to savlaicīgu, precīzu un izsmeļošo informāciju.
Visiem darbiniekiem
  • iespēja saņemt brīdinājumus par viņiem individuāli, vai kolektīvi adresētiem notikumiem: atvaļinājumiem, piešķirtām prēmijām, pārcelšanām< mācībām utt.
  • ļoti ērts un vienkāršs interfeis, ar skaidrām pamācībām< kurus var izmainīt paši personāldaļas administratori

Uzņēmuma darbinieki pašapkalpošanās sistēmā var gan apskatīt personīgo informāciju, gan pieteikt izmaiņas

Atvaļinājumi: iespējams apskatīt izņemto atvaļinājumu vēsturi, apskatīt pieejamos kārtējos vai papildus atvaļinājumus uz interesējošo datumu, pieteikt jaunu atvaļinājumu.

Personīgā informācija: iespēja apskatīt personāldaļā ievadītos datus par sevi (vārds, uzvārds, fotogrāfija, adrese, ģimenes locekļi, pases dati, izglītība, izietie kursi u.c.). Vajadzības gadījumā darbinieki izmantojot sistēmu var pieteikt konkrētās informācijas izmaiņas.

Dažādi darbinieku pieteikumi: sistēma nodrošina iespēju veidot dažādus pieteikumus, piemēram , pieteikt izziņu par vidējo algu, uzdot sev interesējošus jautājumus personāldaļas speciālistiem vai grāmatvežiem, pieteikties uz uzņēmumā izsludinātajām iekšējām vakancēm u.c.

Dažādi vadītāju pieteikumi par padotajiem: vadītāji par saviem padotajiem var veidot dažādus pieteikumus, piemēram, par prēmēšanu, pārcelšanu vai pat atbrīvošanu. Sadaļa pieejama tikai vadītājiem.

Pabalsti, kompensācija: darbinieki var pieteikties uz dažādiem pabalstiem, ja tādi ir pieejami uzņēmumā vai transporta kompensācijām.

Atskaites: katrs darbinieks mēneša beigās var apskatīt savu norēķina lapiņu un darba laika uzskaites tabeli, savukārt, gada beigās paziņojumu par fiziskām personām izmaksātajām summām.

Notikumi: personāldaļas speciālisti var informēt darbiniekus par notiekošu uzņēmumā izsūtot dažādu paziņojumus katram darbiniekam individuāli, konkrētai struktūrvienībai vai visam uzņēmumam uzreiz. Piemēram, par sapulcēm, jauniem darbiniekiem, jubilejām, Ziemassvētku ballēm. Veidojot paziņojumus tiem iespējams pievienot dažādus elektroniskus dokumentus. Notikumos darbinieki var sekot līdzi viņu pieteikumu vēsturei, kā arī kādus pieteikumus darbinieki izveidojuši un kad.

Pieteikumi no darbinieku pašapkalpošanās sistēmas var nonāk apstrādei uzreiz personāldaļā vai informāciju iespējams izsūtīt darbinieka tiešajam vadītājam uz e-pastu, kurš vai nu apstiprina pieteikumu vai noraida un attiecīgi tas tiek automātiski dzēsts vai nodots personāldaļā.

Darbinieku pašapkalpošanās sistēmu iespējams ērti administrēt no FW Personāldaļas moduļa:

  • papildināt darbinieku pieteikumu vaidus, 
  • vadītāju pieteikuma veidus,
  • personalizējot sistēmu ievadīt dažādus dienas teicienus,
  • izveidot dažādus paziņojumus, ko darbinieks saņem piesakot pieteikumu.

Pieteikties sistēmā iespējams izmantojot vai nu ar speciāli sistēmā izveidotiem lietotājiem, vai izmantojot lietotājvārdus un paroles no Windows aktīvās direktorijas.

Sistēma pieejama latviešu un angļu valodā, bet pēc vajadzības to iespējams izveidot arī krievu vai citā valodā.

Atpakaļ uz sarakstu


Nozaru risinājumi:

  • Izglītība
    Izglītība

    SolCraft ir izstrādājis integrētu risinājumu pilnīgai izglītības iestāžu datorizācijai. FinaWin Izglītības iestāžu vadības sistēma ir daudzvalodu ERP Software...

    Lasīt vairāk

  • Pakalpojumi
    Pakalpojumi

    Ir daudz grāmatvedības un biznesa vadības programmu ar dažādām iespējām, tāpēc svarīgi ir atrast pareizo programmatūru tieši jūsu profila pakalpojumu...

    Lasīt vairāk

  • Programmatūra apsaimniekošanai
    Programmatūra apsaimniekošanai

    Mūsdienās ar tradicionālo uzskaiti kļūst arvien grūtāk izsekot līdzi tipiskiem apsaimniekotāja ikdienas scenārijiem – iekavētai īres maksai, nomas līguma...

    Lasīt vairāk

  • Valsts pārvalde
    Valsts pārvalde

    Valsts institūcijas un valstij piederošie uzņēmumi šodien saskaras ar dažādu papildus funkciju pieaugumu pārvaldes jomās, un nepieciešamu atbilstību ļoti...

    Lasīt vairāk

  • Ražošana
    Ražošana

    SolCraft ražošanas vadības programmatūra piedāvā viegli lietojamas ražošanas pārvaldības iespējas, paredzētas tieši ražošanas uzņēmumiem. Bieži nepieciešama...

    Lasīt vairāk

  • Lauksaimniecība
    Lauksaimniecība

    FinaWin programmatūra ir elastīga un viegli izmantojama visos populārākajos lauksaimniecības scenārijos. FinaWin var pārņemt visu – no rēķinu sagatavošanas un...

    Lasīt vairāk

  • Mazumtirdzniecība
    Mazumtirdzniecība

    Maksimizē savu peļņu, izmantojot pārdomātu un efektīvu mazumtirdzniecības programmatūru, viegli pārvaldi visus savus produktus - vai jums ir viens SKU vai...

    Lasīt vairāk